Miron ainut tytär, Roosa, on lähtenyt tänä aamuna koiraenkeliksi sateenkaarisillalle..

Viikko sitten Roosalla todettiin synnynnäinen munuaisvika, mikä vei nopeasti pienen tytön voimat ja Roosan omistaja teki raskaan mutta ehdottomasti oikean päätöksen päästää Roosa pois..

Olen niin pahoillani, itkettää.. En osaa muuta kuin toivoa jaksamista Roosan perheelle.. Miksi elämän pitää joskus olla näin epäreilua.. :(

 

Lepää rauhassa Roosa pieni

1243068453_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

28.1.2009-4.8.2009

En ole ikiunessa, en ole poissa,
olen tuhat tuulta puistikoissa,
olen valon välke aallokossa.
Olen timantti hankien loistossa.

En ole jättänyt teitä, en ole vaiti,
olen lintujen laulu taivaalla,
olen kuiskaus viljapellolla,
olen henkäys rakkaani poskella.
On elämä meri ja suuret sen aavat,
toisistaan tukea ystävät saavat...