Viikko sitten sunnuntaina saavuthiin meän synnyinseuvule Kolahriin ja heti maanantainahan minun piti Mirole tehä jo jälki! :) Tehin melko pitkän jäljen ja ensmäisen 90 astheen kulmanki siihen. Jäljen tehin heinäpellole ko en jaksanu methään lähteä.. :) Annoin jäljen vanheta puolisen tuntia jonka jälkheen sen ajoima. Miro meni jäljen tarkasti ja löysi kulmanki hyvin. Koiran työskentelyä on kyllä hieno seurata tuomosella peltojäljelä, ko ittekki näkkee jäljen heinän painautunheisuuesta.. :) Kovin tyytyväinen olin.. :)

Vähän myöhemmin tehimä vielä ilmasureeniä kiintorullala. Perttu toimi maalimiehenä. Ensmäiselä kerrala Perttu koski kiintorulla sormela ja Miro otti sen suuhuns ja tuli minun tykö. Toisela kertaa Perttu ei tehny mithään ja Miro tuli, katto Perttua ja nappas rullan kaulasta suuhun ja toi sen mulle! Hyvä hyvä jeee!! :) Kolmantena maalimihenä toimi Pertun veljenpoika ja palkkaus tuli suorasti, ilman ilmasua! :)

Eilen tehin Mirole taas kaks jälkeä. Ensmäinen oli risukkomaastossa ja siinä oli yks suora kulma. Toinen oli peltojälki kahela suorala kulmala. Molemmat jäljet Miro ajo tosi tarkasti. Kovin olen ylpeä otuksestani, taas! :) Nyt on tarkotuksena käyä hakemassa kaupasta pullo verta, ja kokkeilla verijälkeä.. :) Saa nähä miten käy.. Palathaan siihen sitten seuraavn päivityksen yhteyessä.. :)

Muuten Miro onki viihtyny täälä oikein hyvin. Melkein koko ajan saa olla ulkona ja joka päivä olhaan käyty (tai siis Miro on käyny) uimassa. Pallo on Miron uus paras kaveri ja sen avula olhaan saatu reenattua upeasti seuraamista! :) Ehkä ens kesänä uskallauvuthaan toko-kokheissiin.. :)