Harjotelthiin taas pitkästä aikaa hakua ja meni aikasta hyvin.. :) Harjotelthiin suoriksi kiintorullala, ilman irtoja..

Ensmäisen maalimiehen kohala Miro meni piilole, otti rullan suuhun, puotti sen saman tien ja tuli minun tykö.. Katto minua kummana ja kääntyki sitten menheen takasi maalimihele, otti taas rullan ja toi sen mulle, melkein kätheen asti.. :) Näyttö meni hyvin.. Toisela maalimihelä rulla pallautu jo ensmäisen vierailun jälkheen mulle taas melkein kätheen.. Tällä kertaa ojensin vain käteni ja ootin.. Miro mietti hetken ja nosti sitten rullan uuesti suuhun ja anto sen mulle kätheen.. Hyvähyvä.. :) Kolmas maalimies meni vähän "häneksi", ko piilossa olija ensikertalainen ei ollu oikein ymmärtäny ohjeita ja toimi sitten jotenki hassusti + puhu, joten Miropa jäi sinne ja yritti antaa rullaa maalimihele.. Luultavasti maalimies oli käyttäny purkkia auki just ennen Miron tuloa tms.. Noh Pääyin kuttuhmaan maalimihen pois piilosta koira mukahnaan ja antahmaan sitten purkista yhen nakin.. En oiken tienny mitä muutakhaan olisin tehny ko tuomosta ei ollu koskhaan ennen tapahtunnu.. Nyt jos koskhaan olisin tarvinu Saria..

Noh.. Tämän jälkheen ensmäinen piiloutuja sai piiloutua uuesti ja Miro lähtiki hakheen taas innokhaasti ja löysiki maalimiehen äkkiä uuesta, ekan piilon vieressä olevasta piilopaikasta. Rulla pallautu mulle kätheen ja näytöle lähtiessä Miro meinas viä minut sille ensmäisele piilole, kunnes musti että "eiku.." ja vei minut oikealle piilole.. :) Hassu koira.. :) Että kokonaisuuessaan ihan hyvin meni reenit ja ainaki opin sen,että mietin tarkhaan ketä laitan menheen piihloon ja sen että kunhan Miro taitaa tuon kiintorullan, alethaan pikkuhiljaa harjottelheen "outoja" maalimiehiä.. :)

Elikkä tämmöstä tällä kertaa.. Viikon päästä yritethään reenailla uuesti.. Lopuksi kuvia! :)

812440.jpg

"Pue jo mulle työvaatheeeet!! PLIIIIS!!!!

812444.jpg

JEEEEEE!!!

812441.jpg

"täälä se on.. tule jo!!"

812443.jpg

"joko haethaan seuraava?!"

812445.jpg

"näytän taas.."